Önkormányzat
Szervezeti felépítés | Közlemények | Közhasznú információk | Anyakönyv | Rendeletek | Letölthető nyomtatványok | Jegyzőkönyvek

FELHÍVÁS

Tisztelt Lakosság!

 

A Covid 19 világjárvány 4. hulláma miatt az alábbi korlátozó intézkedések bevezetéséről döntöttünk az Apaji Önkormányzat ügyfélfogadásával kapcsolatban:

  • Kérjük, hogy elsősorban az elektronikus ügyintézési lehetőségeket részesítsék előnyben!
  • Amennyiben a személyes ügyintézés elkerülhetetlen azt előzetes telefonos bejelentkezéssel előre egyeztetett időpontban valósítsák meg!
  • A hivatali ügyintézés során kötelező az orrot és szájat eltakaró maszk használata!
  • Kérjük a bejáratnál elhelyezett fertőtlenítő használatát!

A bevezetett intézkedések az Önök és kollégáink egészségének védelme érdekében szükségesek, ezért kérjük azok betartását!

A hivatal e-mail címei:

titkarsag@apaj.hu;    ado@apaj.hufokonyv@apaj.hu;

polgarmester@apaj.hu;    jegyzo@apaj.hu

Telefonszámok :

06/24/512-525              06/20/288-5030            06/20/401-0320

 

Megértésüket köszönjük!

 

 

 Novák Pál sk.                                           Csehovics Erika Éva sk.

          polgármester                                                     jegyző